Dist.blogg.se

Vardags tjafs, musik, film, foto och lite tips, även ris och ros! Meningen är att den ska ge lite nöje med en hint av humor. Riktar sig till dom flesta!

T.G.I.F....eller?

Äntligen Fredag, vad jag har längtat! Det var idag som jag skulle hinna träna, duscha, raka det heliga, tvätta håret, sminka mig för att sedan hitta på något, kanske ringa en vän eller hoppas på action för idag är det FREDAG och jag är för en gångs skull ensam!!!!
Fast på riktigt blev det såhär:
 
Träna- blev godis i soffan
Duscha- blev oduschad i mysbyxor
Raka det heliga- blev en friserad skog (inte så illa ändå, haha)
Tvätta håret- blev en knut på huvudet
Sminka mig- blev att tvätta av allt för att lättare gnugga ögonen
Ringa en vän- blev facebook
Action- blev en låååång lyxig bajsstund (jaja, alltid något)
 
Får prova skrika ut THANK GOD IT´S FRIDAY nästa fredag och hoppas på bättre lycka då ;) Natti!
 
         
 
                                                 
 
 
 
 
               
Taggar: Fredag, ledig, trött;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: